Aktualności
W dniach 8 – 15 grudnia Punkt Obsługi w Sandomierzu jest nieczynny
08.12.2020
Informujemy, że w dniach 8 – 15 grudnia 2020 roku Punkt Obsługi Klientów w Sandomierzu będzie nieczynny.
W celu załatwienia sprawy polecamy kontakt telefoniczny, e-mailowy lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty:
- zaopatrzenie w wyroby medyczne 41 36 46 133, 41 36 46 128, skan lub zdjęcie zlecania do potwierdzenia wyślij na adres e-mail: srpom@nfz-kielce.pl
- leczenie uzdrowiskowe 41 36 46 313, 41 36 46 241 w godz. 8-12
- Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego 41 36 46 215, 41 36 46 222, 41 36 46 136 lub ekuz@nfz.gov.pl
- wnioski unijne/ formularze UE/EFTA 41 36 46 215, wf13@nfz-kielce.pl
- ubezpieczenie w NFZ 41 36 46 216
- składanie skarg i wniosków 41 36 46 288, biuro@nfz-kielce.pl
- zwrot kosztów leczenia poza granicami kraju 41 36 46 222, wf13@nfz-kielce.pl
- ubezpieczenie dobrowolne 41 36 46 160, wniosek wyślij tradycyjną pocztą lub pozostaw w skrzynce ePUAP (dla posiadaczy Profilu Zaufanego) Identyfikator ePUAP: /l908h7nds3/SkrytkaESP
Adres do tradycyjnej korespondencji:
Świętokrzyski Oddział NFZ w Kielcach, ul. Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce
Zachęcamy do korzystania z Telefonicznej Infolinii Pacjenta 800 190 590
Źródło: Rzecznik Prasowy